Kompisbiljett & potter

Uthämtning endast på webben och till matcher som är till försäljning.

Kompisbiljett: 2 biljetter som ingår i säsongskortet och som kan väljas på våra kategori 2 matcher
VIP: Potter vid ”paket-placering”, uppgradering till Balkong för 500 kr per biljett (dessa betalas då med kontokort)
BAES potter: Olika antal biljetter i potten beroende på vilket paket man köpt

För att kunna hämta ut biljetter ur potterna måste du ha ett konto med inloggningsuppgifter. Dessa fick du på mail i samband med ditt köp.

• Gå in på biljettsidan här
• Tryck på Logga in
• Om du inte har ditt lösenord, beställ genom att trycka på Glömt lösenord. Fyll i din e-postadress som du uppgav vid köpet. Lösenordet skickas till 
e-posten
• Logga in med din e-postadress och ditt lösenord
• Klicka på ”Mina potter”
• Välj potten du vill utnyttja genom att trycka på ”Visa”
• Välj den match du vill gå på och antalet biljetter, klicka på ”Lägg till” och ”Gå vidare”
• Välj dina platser på arenalayouten och tryck ”Acceptera” och ”Gå vidare”
• Se till att alla fält med dina kunduppgifter är ifyllda under ”Dina uppgifter”. Tänk på att om du ändrar e-postadress blir den ditt nya användarnamn
• Gör klart uthämtningen genom att godkänna köpet via ”Betala” knappen
• Inom några minuter kommer ett mail med dina pottbiljetter till din e-post

Vid problem eller frågor vänligen ring Biljettkontoret på telefon 0771-45 46 00.

Skicka din säsongskortplats vidare när du inte själv kan gå på matchen eller har glömt ditt säsongskort 

Gå in på webbsidan kalmarff.ebiljett.nu och logga in med dina inloggningsuppgifter.

• Klicka på ”Mina säsongskort”. 
• Klicka på knappen för ”Skapa lösbiljett” för det säsongskortet du vill skicka vidare.
• Välj match och klicka på ”Skapa biljett”. (OBS!! Nu går det inte att ångra sig).
• Skicka biljetten genom att skriva i e-postadressen. Det är nu denna biljett som är giltig till matchen, inte säsongskortet.

Du kan bara hantera dina säsongskort på webben.

OBS! Använder du Mozilla Firefox som webbläsare, riskerar du att biljettdelen längst ner, blir blank. Detta är ett fel i Firefox och vi rekommenderar därför att du använder Internet Explorer eller Google Chrome för att öppna dokumentet.